Klasy 7 wczesne systemy handlowe


Nowa Francja i Brytyjska Ameryka Północna, 1713 - 1800.Wirtualne Muzeum Nowej Francji - obszerny serwis, w tym dział Explorers, First Nations, People, Great Names i codzienne życie franaise. New France, nowe horyzonty - wystawa opisuje przygodę Nowej Francji, począwszy od pierwszych rejsów odkrywczych, do końca francuskiego reżimu. Składa się z 350 dokumentów archiwalnych ułożonych w 12 wersjach tematycznych franaise. Przyczyny Nowej Francji obejmują różne tematy związane z przeznaczeniem terytorium, rytmie życia, przekazywania wiedzy i codziennych działań Każdy temat zawiera wiele obrazów, szkiców, rękopisów i innych materiałów, które tworzą wizerunek tego, czym było życie w tej chwili Witryna internetowa zawiera również pokaz slajdów narracyjnych Francuski Francuski. Francja w Ameryce - analizuje historię obecności Francji w Ameryce Północnej od pierwszych dziesięcioleci XVI wieku do końca XIX w. Zdecydowany nacisk na Stany Zjednoczone. Francuski Ontario w XVII i XVIII wieku - poprzez mapy, fotografie, obrazy i dokumenty tekstowe, eksponat opowiada historię dwóch pierwszych wieków, która nastąpiła po pierwszych francuskich poszukiwaniach naszej prowincji, w 1610 Archiwum z wersji Ontario franaise. Champlain - podróże w kanadyjskim frankofonii - wirtualna wystawa poświęcona podróżom Samuela de Champlaina z Wirtualnego Muzeum Kanady Francuski English. Heavens Mój statek Gra, która podróżuje przez XVII wiek w poszukiwaniu jednego z wielkich odkrywców Nowej Francji Z pomoc w okresowych mapach geograficznych, starożytnych rytownikach i fragmentach z jego opowieści, przeżywają epicki ten odważny charakter Bardzo interaktywny i wykonujący, ta nietradycyjna gra z piękną grafiką komputerową przechowuje Twoją grę, aby zostawić Ci czas, aby poznać wersję franaise. Hudson Bay i NorthWest Companies. Exploration, Fur Trade i Hudson s Bay Company angielski i francuski - ta strona dotyczy handlu futrami w Kanadzie i d jak doprowadziło to do poszukiwań kraju i utworzenia najstarszej i największej firmy w historii kanadyjskiej firmy Hudson s Bay. HBC Heritage Obszernie ilustrowane mapy, diagramy, obrazy i nowoczesne obrazy kolorowe, Adventurers żywy odtworzenie sagi firmy którego historia to historia wersji kanadyjskiej franaise. Empire of the Bay - z PBS - opowieść o sprytnych kupcach i odważnych odkrywcach z firmy Hudson s Bay, która oswoiła puszczy i otworzyła serce Ameryki Północnej. Zawiera transkrypcje pokazać, mapy, profile i quiz. Sainte-Marie pośród Huronów. Relacje jezuickie i historia Nowej Francji - z Biblioteki i Archiwów Kanady - Początki, w których opuszczają się pisma Champlaina, te teksty misyjne są jednym z głównych źródeł informacje o wczesnych latach francuskiej kolonizacji w Ameryce Północnej wersja franaise. Treaty of Utrecht - tło i wyjaśnienie z Kanady w witrynie Making. Village of Re stigouche Ostatnie zawody marynarki wojennej siedem lat między Francją a Wielką Brytanią za posiadanie Ameryki Północnej. Royal Proclamation Act - z Kanady w witrynie Making - tło, wyjaśnienie i oryginalna wersja tekstowa franaise. The Quebec Act - z Kanady w witrynie Making - tło, wyjaśnienie i oryginalna wersja tekstowa franaise. Acadia - Styl życia w czasach przodków Acadian Historic Village zaprasza do odkrywania przodków bogatego dziedzictwa, ich kultury i tradycji Ta strona oferuje trzy typy eksploracji wystawy , wizyta i cztery zabawne i edukacyjne interaktywne wersje gry franaise. Some Missing Pages - Czarna Wspólnota w Historii Quebecu i Kanady - podstawowe i wtórne materiały źródłowe - prezentowane w partnerstwie przez prowincjonalne stowarzyszenie Nauczycieli Nauk Społecznych w Quebec, Quebec Zarząd Czarni Nauczyciele i Quebec Ministere de l Education - DZIAŁALNOŚĆ BOOKLET. Runaway Journeys - z Digital Lib rary Program Biblioteki Publicznej w Nowym Jorku. Słownik kanadyjskiej biografii On-line - poznaj ludzi, którzy odegrały ważną rolę w tworzeniu tego, co teraz jest Kanadyjczykiem i Francuzem. Wojna z 1812 roku - ta interaktywna mapa XIX-wiecznej Ameryki Północnej prezentuje geograficzny obraz największych wydarzeń i bitew wojny 1812 r. Przemieszczanie się i rozmiary amerykańskich żołnierzy, oddziałów brytyjskich i Tecumseh Native Alliance są pokazane na każdym ważnym wydarzeniu - z LearnAlberta. War z 1812 r. - z kanadyjskiego dziedzictwa wojskowego Project. Susanna Moodie i Catharine Parr Traill - dwóch najważniejszych pisarzy z XIX wieku w Kanadzie Urodzonych w Anglii zaledwie 23 miesięcy, dwie siostry stały się profesjonalnymi pisarzami, zanim wyszli za mąż W 1832 roku wyemigrowali ze swoimi szkockimi mężami do Kanady, osiadając w dęby tego, co teraz jest Ontario, w pobliżu dzisiejszego Lakefield Nagrań i interpretacji swoich doświadczeń jako pionierów w książkach, dla których pozostają sławne do dzisiejszej wersji frana ise. California 7th-Grade Standards. CA 7 1 Zawartość Standardowa historia świata i geografia Średniowieczny i wczesny czas nowożytny Studenci analizują przyczyny i skutki rozległej ekspansji i ostatecznego rozpadu Imperium Rzymskiego 7 1 1 Performance Standard Badanie wczesnych mocnych i trwałych wkłady Rzymu np. znaczenie prawa rzymskiego do obywatelstwa na podstawie prawa rzymskiego Artura rzymska 7 1 Spis treści Standardowa historia i geografia świata Wczesne i współczesne czasy Studenci analizują przyczyny i skutki rozległej ekspansji i ostatecznego rozpadu Cesarstwa Rzymskiego. 1 Performance Standard. Study wczesne mocne i długotrwałe wkłady Rzymu, np. Znaczenie rzymskiego prawa obywatelskiego z prawa rzymskiego Rzymska sztuka, architektura, inżynieria i konserwacja filozofii oraz przekazywanie chrześcijaństwa i jego ostateczne wewnętrzne słabości, np. Wzrost samodzielnych sił militarnych w obrębie imperium , podważenie obywatelstwa poprzez wzrost korupcji i niewolnictwa, brak e edukacji i dystrybucji nowinek.7 1 2 Performance Standard. Rozważyć granice geograficzne imperium na wysokości i czynniki, które zagrażały spójności terytorialnej.7 1 3 Standardy wydajności. Opublikuj Konstantynę z nowej stolicy w Konstantynopolu i rozwój Imperium Bizantyjskiego, ze szczególnym naciskiem na konsekwencje rozwoju dwóch odrębnych cywilizacji europejskich, prawosławnych i rzymskokatolickich oraz ich dwóch odmiennych poglądów na stosunki między państwem a kościołem. A 7 2 Content Standard Historia i geografia świata. Średniowieczne Wczesne lata współczesne Studenci analizują geograficzne, polityczne, ekonomiczne, religijne i społeczne struktury cywilizacji islamu w średniowieczu.7 2 1 Performance Standard. Zidentyfikuj właściwości fizyczne i opisuj klimat Półwyspu Arabskiego, jego związek z otaczające ciała ziemi i wody, oraz nomadyczne i osiadłe drogi życia.7 2 2 Standard wydajności. Śledzenie pochodzenia islamu i życia i nauk Muhammada, w tym islamskich nauk na temat związku z judaizmem i chrześcijaństwem.7 2 3 Standard wydajności. Wyraźnie znaczenie Koranu i Sunny jako głównych źródeł islamskich wierzeń, praktyk i prawa oraz ich wpływu w życiu muzułmanów.7 2 4 Standardy wydajności. Dyskusję na temat rozszerzenia zasady muzułmańskiej poprzez podboje wojskowe i traktaty, podkreślając mieszanie kulturowe w cywilizacji muzułmańskiej oraz rozprzestrzenianie i akceptację islamu i języka arabskiego. rozwój miast i nawiązanie szlaków handlowych pomiędzy Azją, Afryką i Europą, produkty i wynalazki, które przemierzały te szlaki, np. przyprawy, tkaniny, papier, stal, nowe uprawy oraz rolę kupców w społeczeństwie arabskim. Performance Standard. Uznawaj intelektualną wymianę wśród muzułmańskich uczonych Eurazji i Afryki oraz wkład muzułmańskich uczonych do późniejszych cywilizacji w scie nce, geografia, matematyka, filozofia, medycyna, sztuka i literatura. A 7 3 Content Standard Historia i geografia świata Wczesne i współczesne Studenci analizują geograficzne, polityczne, ekonomiczne, religijne i społeczne struktury cywilizacji Chin w średniowiecza.7 3 1 Standardy wydajności Opisy zjednoczenia Chin w czasach dynastii Tang i przyczyny rozprzestrzeniania się buddyzmu w Tang w Chinach, Korei i Japonii.7 3 2 Standardy wydajności Opisy rozwoju rolnictwa, technologii i handlu w trakcie okres Tang i Sung.7 3 3 Standardy wydajności. Analizuj wpływy Konfucjanizmu i przemian w myśli konfucjanskiej w okresach Sunga i Mongola3. 3 Norma wydajności. Uznawaj znaczenie zarówno handlu lądowego, jak i wypraw morskich między Chinami a innymi cywilizacjami w Mongolskiej Ascendencji i dynastii Ming.3 3 5 Performance Standard. Trace historyczny wpływ takich odkryć jak herbata, produkcja papieru, w druk oododowy, kompas i proszek7 3 6 Standardy wydajności Opisuj stan imperialny i klasę uczonnicą-urzędnik. A 7 4 Content Standard Historia i geografia świata Wczesne i współczesne czasy Studenci analizują geograficzne , politycznych, gospodarczych, religijnych i społecznych struktur cywilizacji subsaharyjskiej Ghany i Mali w średniowiecznej Afryce.7 4 1 Standardy wydajności. Zapoznanie się z rzeką Niger i powiązanie stref wegetacyjnych lasów, sawanny i pustyni w handlu złoto, sól, żywność i niewolników oraz wzrost imperiów Ghany i Mali.7 4 2 Standardy wydajności. Analizuj znaczenie rodziny, specjalizacji zawodowej i regionalnego handlu w rozwoju państw i miast Afryki Zachodniej.74 3 Standard wydajności. Opisz rolę roli handlu karawanami w Afryce w zmieniających się cechach religijno-kulturowych Afryki Zachodniej i wpływie islamskich przekonań, etyki i prawa.7 4 4 Performance Standard. Trace th e wzrost języka arabskiego w administracji rządowej, handlu i stypendium islamskim w Afryce Zachodniej.7 4 5 Standardy wydajności. Proszę opisać znaczenie tradycji pisemnej i ustnej w przekazywaniu historii i kultury afrykańskiej. A 7 5 Content Standard Historia i geografia świata Studenci średniowieczny i wczesnoszkolny Studiują geograficzne, polityczne, ekonomiczne, religijne i społeczne struktury cywilizacji średniowiecznej Japonii.7 5 1 Standardy osiągnięć. Znaczenie bliskości Japonii wobec Chin i Korei oraz intelektualnej, językowej, religijnym i filozoficznym wpływem tych krajów na Japonię7. 5 2 Performance Standard. Dyskusję panowania Prince Shotoku Japonii oraz cechy japońskiego społeczeństwa i życia rodzinnego podczas jego panowania.7 5 3 Standardy wydajności Opisy wartości, zwyczajów socjalnych , i tradycji przepisanych przez system lord-wasal, składający się z shogun, daimyo i samurajów oraz trwały wpływ wojownika kod w dwudziestym century.5 5 Standard performance. Śledzenie rozwoju charakterystycznych form japońskiego buddyzmu.7 5 5 Standardy wydajności. Zapoznanie się z dziewiętnastym i dziesiątym stuleciem złotego wieku literatury, sztuki i dramatu oraz jego trwałego wpływu na kulturę dzisiaj, w tym Murasaki Shikibu s Tale of Genji.7 5 6 Standardy wydajności. Analizuj powstanie społeczeństwa wojskowego pod koniec dwunastego wieku i rolę samurajów w tym społeczeństwie. A 7 6 Standardowa historia i historia świata. Średniowieczny i wczesny czas nowożytny Studenci analizują geograficzne, polityczne, ekonomiczne, religijne i społeczne struktury cywilizacji średniowiecznej Europy.7 6 1 Standardy wydajności. Badanie geografii Europy i Eurazji, łącznie z lokalizacją, topografią, drogami wodnymi, roślinnością i klimatem oraz ich stosunek do sposobów życia w średniowiecznej Europie.7 6 2 Standardy wydajności. Zapisy rozprzestrzeniania się chrześcijaństwa na północ od Alp i role, jakie odgrywa wczesny kościół i klasztory w dyplomacji po upadku zachodniej części Imperium Rzymskiego.7 6 3 Standardy osiągnięć. Postrzeganie rozwoju feudalizmu, jego roli w średniowiecznej gospodarce europejskiej, sposobu oddziaływania fizycznej geografii na rolę dworu i wzrost miast, a także, jak związki feudalne stanowiły podstawę porządku politycznego.7 6 4 Standardy wydajności. Przedstawienie konfliktu i współpracy między Papiestwem a europejskimi monarchami np. Karola Wielkiego, Grzegorza VII, cesarza Henryka IV.7 6 5 Wydajność Standard. Znam znaczenie rozwoju średniowiecznych praktyk prawnych i konstytucyjnych w Anglii oraz ich znaczenie w rozwoju współczesnej myśli demokratycznej i reprezentacyjnych instytucji, np. Magna Carta, parlament, rozwój habeas corpus, niezależny sądownictwo w Anglii. Omów przyczyny i przebieg krucjaty religijnych oraz ich wpływ na populacje chrześcijańskich, muzułmańskich i żydowskich w Europie , ze szczególnym naciskiem na wzrastający kontakt Europejczyków z kulturami wschodniego świata śródziemnomorskiego.7 6 7 Standardy działania. Proszę określić rozprzestrzenianie się dżumy dublującej z Azji Centralnej do Chin, Bliskiego Wschodu i Europy oraz opisać jego wpływ na populację globalną. 7 6 8 Standardy wydajności. Uznają znaczenie Kościoła katolickiego jako instytucji politycznej, intelektualnej i estetycznej, np. Założenia uniwersytetów, politycznych i duchowych roli duchownych, tworzenia zakonów zakonnych i zakonnych, zachowania łacińskiego i religijnego teksty, synteza filozofii klasycznej z teologią chrześcijańską, a także koncepcja prawa naturalnego. 6 9 Standardy wydajności. Znamy historię upadku reguły muzułmańskiej na Półwyspie Iberyjskim, która zakończyła się reckonną i powstaniem hiszpańskiego i portugalskich królestw. 7 7 Zawartość Standardowa historia świata i geografia. Wczesny i wczesny czas nowożytny Studenci porównują i przeciwstawiają geogr afickie, polityczne, ekonomiczne, religijne i społeczne struktury cywilizacji Meso-Amerykańskiej i Andyjskiej.7 7 1 Standardy wydajności. Zapoznać się z lokalizacjami, formami lądowymi i klimatem Meksyku, Ameryki Środkowej i Ameryki Południowej oraz ich wpływem na Majan, Aztec , a gospodarka indyjska, handel i rozwój społeczeństw miejskich.7 7 2 Standardy wydajności. Określenie roli ludzi w każdym społeczeństwie, w tym struktury klas, życia rodzinnego, wojny, religii i praktyk religijnych, a także niewolnictwa.7 7 3 Standard wydajności. Wyjaśnij, jak i gdzie powstało każde imperium i jak Imperator Azteków i Inków został pokonany przez Hiszpanię.7 7 4 Standardy wydajności. Opisz artystyczne i ustne tradycje i architekturę w trzech cywilizacjach.7 7 5 Standard wydajności. Mesoamerykańskie osiągnięcia w dziedzinie astronomii i matematyki, w tym rozwój kalendarza i Meso-amerykańskiej wiedzy o sezonowych zmianach w systemach rolnictwa cywilizacyjnego. A 7 8 Content Standard World His tory i geografię. Studenci średniowieczny i wczesnoszarny Studenci analizują pochodzenie, osiągnięcia i geograficzne rozpowszechnianie renesansu.7 8 1 Standardy wydajności Opisuj sposób, w jaki odrodzenie klasycznej nauki i sztuki wzbudziły nowy zainteresowanie humanizmem czyli równowagą między intelektem a wyznaniem wiary.7 8 2 Standardy wydajności. Wyznaczyć znaczenie we Florencji we wczesnych stadiach renesansu i rozwoju niezależnych miast handlowych, np. Wenecji, ze szczególnym naciskiem na znaczenie miast w rozpowszechnianiu renesansowych idei.7 8 3 Standardy wydajności. Uznają skutki ponownego otwarcia starożytnej drogi jedwabiu między Europą a Chinami, w tym podróży Marco Polo i położenia jego tras.7 8 4 Standardy wydajności Opisuj rozwój i efekty nowych sposobów rozpowszechniania informacji, np. zdolność do wytwarzania papieru, tłumaczenie Biblii na język, drukowanie.7 8 5 Wydajność Standardowe postępy dokonane w literaturze, t nauka, matematyka, kartografia, inżynieria, zrozumienie anatomii i astronomii człowieka, np. Dante Alighieri, Leonardo da Vinci, Michelangelo di Buonarroti Simoni, Johann Gutenberg, William Shakespeare. CA 7 9 Content Standard Historia i geografia świata. Wczesne lata współczesne Studenci analizują historyczne zmiany w reformacji.7 9 1 Standardy wydajności. Wymień przyczyny wewnętrznego zawirowania i osłabienia kościoła katolickiego, np. polityki podatkowe, sprzedaż odpustów7. 2 Standard wydajności. Opisz teologię , idee polityczne i ekonomiczne głównych postaci w czasie reformacji np. Desiderius Erasmus, Martin Luther, John Calvin, William Tyndale.7 9 3 Standardy wydajności. Wyznają protestantom nowe praktyki samorządu kościelnego i wpływ tych praktyk na rozwój praktyk demokratycznych i idei federalizmu7. 4 Standardy wydajności. Określają i lokalizują regiony europejskie pozostające katolikami a także tych, które stały się protestantami i wyjaśniają, w jaki sposób dywizja wpływała na rozmieszczenie religii w Nowym Świecie.7 9 5 Standard wydajności. Analizuj, jak kontrreformatacja zrewitalizowała Kościół katolicki i siły, które wspierały ruch, np. św. Ignacego Loyoli i Jezuitów, Sobór Trydencki.7 9 6 Standardy wykonania. Uznając, instytucję i wpływ misjonarzy na chrześcijaństwo oraz rozpowszechnianie chrześcijaństwa z Europy do innych części świata w okresie średniowiecza i wczesnego okresu nowożytnego lokalizują misje na mapie świata.7 9 7 Standardy wydajności. Opisz Golden Age współpracy między Żydami i muzułmanami w hiszpańskiej średniowiecznej Hiszpanii, które promowały kreatywność w sztuce, literaturze i nauce, łącznie z tym, jak ta współpraca została zakończona przez prześladowania religijne jednostek i grup, np. Hiszpańskiej inkwizycji i wydalenia Żydów i muzułmanów z Hiszpanii w 1492 roku. A 7 10 Content Standard Światowa historia i geografia. Wczesne i nowożytne czasy Studenci analizują historyczną ewolucję rewolucji naukowej i jej trwały wpływ na instytucje religijne, polityczne i kulturalne. 10 1 Standardy wydajności. Dyskusja korzenie rewolucji naukowej np. Grecki racjonalizm nauka żydowska, chrześcijańska i muzułmańska humanizm renesansu nowa wiedza z światowej eksploracji.7 10 2 Standardy wydajności. Uznają znaczenie nowych teorii naukowych, np. Kopernika, Galileusza, Keplera, Newtona i znaczenia nowych wynalazków, np. teleskopu, mikroskopu, termometru, barometru.7 10 3 Standard wydajności. naukową metodologię opracowaną przez Bacona i Descartesa, wpływ nowego naukowego racjonalizmu na wzrost idei demokratycznych i współistnienie nauki z tradycyjnymi przekonaniami religijnymi. A 7 11 Content Standard Historia i geografia świata Historia współczesna i współczesna Studenci analizują politykę i zmiany gospodarcze w XVI, XVII i XVIII w e Age of Exploration, oświecenie i wiek rozumowania.7 11 1 Standardy osiągnięć. Powinnijmy wielkie podróże odkrywania, lokalizacje tras i wpływ kartografii na rozwój nowego europejskiego świata7. Standardy wydajności. Wymień rośliny, zwierzęta, technologię, kulturę i pomysły między Europą, Afryką, Azją i obu Amerykami w XV i XVI wieku oraz głównymi skutkami gospodarczymi i społecznymi na każdym kontynencie. Zbadaj początki współczesnego kapitalizmu wpływ przemytu i przemysłu domowego na elementy i znaczenie gospodarki rynkowej w XVII wieku Europy, zmieniające się międzynarodowe wzorce handlowe i marketingowe, w tym ich lokalizacje na mapie świata i wpływy badaczy i twórców map. 7 11 4 Standard wydajności. Wyjaśnij, jak główne idee oświecenia można śledzić na takich ruchach, jak Renesans, Reformacja i Naukowa Rewolucja a także Greków, Rzymian i Chrześcijaństwa.7 11 5 Standardy wydajności Opisuj, jak myślenie demokratyczne i instytucje były pod wpływem myślicieli oświeceniowych, np. John Locke, Charles-Louis Montesquieu, amerykańscy założyciele.7 11 6 Performance Standard. w Magna Carta zostały ujęte w takich dokumentach, jak English Bill of Rights i American Declaration of Independence. Standardy zawartości historycznej i nauk społecznych Analiza umiejętności Umiejętności intelektualne wymienione poniżej mają się nauczyć i stosować do norm dotyczących treści w klasach od sześciu do ośmiu. Są oceniane wyłącznie w połączeniu z normami zawartości w klasach od sześciu do ośmiu Oprócz standardów dla klas od sześciu do ósmych uczniowie wykazują następujące rozumowanie intelektualne, refleksję i umiejętności badawcze. Performance Standard. Chronological and Spatial Thinking.6-8 1 Oczekiwanie na poziomie stopnia. Studenci wyjaśniają, jak ważne wydarzenia są ze sobą nawzajem w czasie.6-8 2 Oczekiwanie na poziomie stopnia. Studenci konstruują różne linie czasowe kluczowych wydarzeń, ludzi i okresów historycznych czasów, które studiują.6-8 3 Oczekiwanie na Poziomie. Studenci korzystają z różnorodnych map i dokumentów, aby zidentyfikować fizyczne i kulturowe cechy dzielnic, miast, państw i krajów oraz wyjaśnić historię migracji ludzi, ekspansji i rozpad imperiów, wzrost systemów gospodarczych. Wyniki testu, dowody i pkt.6-8 1 Oczekiwanie na poziomie grupy. Pytania dotyczące ramek, które można odpowiedzieć na podstawie badań historycznych i badań.6-8 2 Oczekiwanie na poziomie stopnia. Studenci odróżniają fakt od opinii w historycznych opowiadaniach i opowieściach. 6-8 3 Oczekiwanie na poziomie szkoły. Studenci rozróżniają istotne z nieistotnych informacji, istotne z informacji ubocznych i weryfikowalne z nieweryfikowalnych informacji w historycznych opowieściach i opowieści.6-8 4 Oczekiwanie na poziomie stopnia. Studenci oceniają wiarygodność źródeł pierwotnych i wtórnych oraz rysują wnioski z ich oceny6-8. 5 Oczekiwanie na poziomie stopnia. Studenci odkrywają różne historyczne punkty widzenia na wydarzeniach historycznych i określają kontekst, w którym zadano pytania historyczne, wykorzystano źródła, perspektywy autora. Performance Standard.6-8 1 Oczekiwanie na poziomie stopnia. Studenci wyjaśniają główne problemy i problemy z przeszłości, umieszczając ludzi i zdarzenia w matrycy czasu i miejsca.6-8 2 Oczekiwanie na poziomie szkoły. Studenci rozumieją i rozróżniają przyczynę, skutki, sekwencja i korelacja w wydarzeniach historycznych, w tym długoterminowe i krótkoterminowe relacje przyczynowe.6-8 3 Oczekiwanie na poziomie stopnia. Studenci wyjaśniają źródła ciągłości historycznej i jak kombinacja idei i wydarzeń wyjaśnia pojawienie się nowych wzorców6. -8 4 Oczekiwanie na poziom w stopniu. Studenci rozpoznają rolę przypadków, nadzoru i błędów w historii.6-8 5 Oczekiwanie na poziomie stopnia. Studenci uznają, że interpretacje historii mogą ulec zmianie w miarę odkrywania nowych informacji.6-8 6 Stopnia Poziom oczekiwań. Studenci interpretują podstawowe wskaźniki wyników ekonomicznych i przeprowadzają analizy kosztów i korzyści związanych z kwestiami gospodarczymi i politycznymi. W przypadku, gdy go przegapiłeś, zapomniałeś lub chcesz dowiedzieć się więcej Canada A People s History. Episode 1 Kiedy Świat rozpoczął się w okresie 15 000 lat pne do 1800 r. Akt otwarcia tego 16-częściowego filmu dokumentalnego obejmuje cały kontynent, patrząc wstecz ponad 15 000 lat, aby opowiedzieć historię pierwszych mieszkańców terytorium, które stałyby się Kanada From bogaty zasób historycznej historii ustnej i archeologii pochodzą z historii pierwszych ludzi lądu - jak kształtowały się dziesiątki odmiennych społeczeństw i jak napotkali dziwnych nowych ludzi, Europejczyków Wśród najwcześniej tych spotkań epokowych spotyka się spotkanie między Jacques Cartier i Donnacona, szef Iroquoian, którego Cartier spotykał się po raz pierwszy na wybrzeżu Gasp w 1534 roku, a następnie porwał później Później na wybrzeżu Pacyfiku, szef Nootka, Maquinna spotyka Johna Jewitta, marynarza z Anglii, który został jego niewolnikiem i ostatecznie niechętnym przyjacielem. Adventurers and Mystics. Time Span 1540 Do 1670. W poszukiwaniu Przejścia Północno-Zachodniego i ekspansji rybołówstwa Grand Banks New World wkrótce staje się przeznaczeniem dla stałych kolonii europejskich, w Nowej Funlandii i wzdłuż St Lawrence Samuel de Champlain rozpoczyna legendarne podróże, a niepewne początki Nowej Francji są ustanowione Jest to era bezprecedensowych sojuszy i niszczycielskich konfliktów z ludnością tubylczą, prowadzona przez kupców poszukujących futra i jezuickie poszukiwania dusz Po półwieczu walki z kolonią na skraju wyginięcia, Ludwik XIV przejmuje kontrolę nad sobą, wysyłając francuskich żołnierzy do obrony walczącej placówki i młodych młodych kobiet, napełniających du roi, aby stać się ich żony. Odcinek 3 Odwołując się do Wilderness. Time Span 1670 Do 1755. Mała francuska osada w Nowej Francji buduje silne społeczeństwo i stawia zarzut ogromnemu kontynentowi w latach 1660-1750. Mieszkańcy Nowej Francji obejmują sklepikarzy, rzemieślników, rolników i właściciele domów, a także faworyzujący ekspansjoniści, jak gubernator Frontenac i jego handlowy partner, Robert Cavelier de La Salle, którzy budują sieć Indii n sojusze i przedłużają francuskie stanowiska handlowe do Zatoki Meksykańskiej Ale ten szybki wzrost przynosi Nowej Francji w coraz gorszym konflikcie z bogatymi i liczniejszymi, ale mniej rozwodzącymi się brytyjskimi kolonistami na południu Historia opiera się na odwiecznym zepsuciu ponad 10.000 francuskich katolickich Acadians jako walka o posiadanie Ameryki Północnej wchodzi w ostateczną, decydującą fazę.

Comments

Popular posts from this blog

98 dokładny forex wskaźnik

Replikacja opcji binarnych

Systemy handlu technicznego pdf